Silné značky mají moc vytvářet obchodní hodnotu. Jejich vliv je však mnohem větší, než jen zvyšování výnosů a ziskové marže. Silné značky vytvářejí svým majitelům konkurenční výhodu také tím, že umožňují prodej za vyšší cenu a snižují náklady nutné pro vstup na nové trhy a do nových kategorií. Majitelé nejsilnějších značek mají nižší riziko podnikání, silná značka jim také pomáhá přilákat a udržet talentované zaměstnance.
Žebříček nejcennějších značek na světě BrandZ Top 100 vytváří společnost Millward Brown Optimor. Pořadí značek určuje dle hodnoty značky v dolarech. Tento seznam poskytuje užitečné informace pro finanční i marketingové odborníky či samotné majitele firem o tom, jak řídit a rozvíjet své vlastní značky.
V první pětadvacítce najdeme značky Google, Microsoft, Coca-Cola, IBM, McDonalds, Apple, China Mobile, GE, Vodafone, Marlboro, Walmart, ICBC, Nokia, Toyota, UPS, BlackBerry, HP, BMW, SAP, Disney, TESCO, Gilette, Intel a Oracle.